Benq Zowie EC2-CW Review., Zowie av Benq EC2 -CW Wireless Mus – Black.

Zowie av Benq EC2 -CW Wireless Mus – Black

Jeg er en oversettelsesrobot på Maxgaming og jeg har oversatt denne produktteksten. Hvis du opplever feil i teksten, kan du gjerne dele tilbakemeldinger med meg.

Benq Zowie EC2-CW Mouse Review

Benq Zowie EC2-CW-bilde

Benq Zowie EC2-CW er en trådløs spillmus som fortsetter Benq Zowies EF-utvalg. Denne musen er det mellomstore alternativet i EC-CW-serien, og sammen med de små og store variantene er de de første trådløse musene Benq Zowie har gitt ut. Som andre mus i Benq Zowies katalog, er denne musen hovedsakelig rettet mot konkurrerende spillere og esports. Denne musen er førerløs, og dens plug-and-play-design betyr at den ikke har noen tilpasningsprogramvare, men du kan endre sensorinnstillinger direkte på selve musen. Denne musen inkluderer også det Benq Zowie omtaler som en forbedret mottakerstasjon, som fungerer som en ladedokk, og som de hevder gir også bedre signalstabilitet i overbelastede trådløse miljøer.

Vår dom

Selv om det ikke er designet spesielt for denne bruken, er Benq Zowie EC2-CW greit for kontorarbeid. Den har utmerket byggekvalitet og en behagelig ergonomisk form som er egnet for de fleste håndstørrelser. Imidlertid mangler denne musen Bluetooth -støtte og kan ikke koble seg sammen med flere enheter samtidig. Det er heller ikke noen tilpasningsprogramvare for omprogrammeringsknapper, og rullehjulet mangler L/R vippeinngang.

Utmerket byggekvalitet.
Rullhjulet mangler L/R-tiltinnganger og en frikursmodus.
Ingen tilpasningsprogramvare.

Benq Zowie EC2-CW er en utmerket FPS-spillmus med en behagelig ergonomisk form som er egnet for de fleste håndstørrelser. Den har lavklikk på latens og enestående ytelse rundt sensor. Det er betydelig tyngre enn mange andre FPS-fokuserte mus, så det er ikke like lett å bevege seg raskt og nøyaktig. Videre glir ikke lagerføttene like glatt som de på lignende prisede spillmus.

Utmerket klikkforsinkelse.
Utmerket byggekvalitet.
Eksepsjonell sensornøyaktighet.
Utrolig sensorforsinkelse.
Lagermusføtter glir ikke så jevnt som på de fleste andre spillmus til dette prispunktet.
Tyngre enn mange andre dedikerte FPS -spillmus.

Benq Zowie EC2-CW er greit for MMO-spill, men den har ikke nesten like mange sideknapper som en dedikert MMO-spillmus. Den har utmerket byggekvalitet og en behagelig ergonomisk form som er egnet for de fleste håndstørrelser. Det har også utmerket klikklatenstid og ytelse rundt sensor, og leverer en jevn og responsiv opplevelse i spillet.

Utmerket byggekvalitet.
Eksepsjonell sensornøyaktighet.
Utrolig sensorforsinkelse.
Ikke på langt nær så mange sideknapper som en dedikert MMO -spillmus.

Benq Zowie EC2-CW har enestående ytelse generelt. Sensoren gir fantastisk bevegelsesforsinkelse og eksepsjonell nøyaktighet som nøye oversetter dine fysiske musebevegelser med de du ser på skjermen. Det har også veldig lavt klikk-latens, og gir en snappy og responsiv følelsesopplevelse. Klikkens latens er imidlertid ikke så lavt som andre trådløse alternativer rundt dette prispunktet.

Utmerket klikkforsinkelse.
Eksepsjonell sensornøyaktighet.
Utrolig sensorforsinkelse.

• 6.2 arbeid
  • 8.4 videospill (fps)
  • 6.5 videospill (MMO)
  • 9.2 rå ytelse
  1. Oppdatert 28. jul.
  2. Oppdatert 9. juni 2023: Gjennomgang publisert.
  3. Oppdatert 5. juni 2023: Early Access publisert.
  4. Oppdatert 30. mai 2023: Våre testerne har begynt å teste dette produktet.
  5. Oppdatert 29. mai 2023: Produktet har kommet i laboratoriet vårt, og testerne våre vil begynne å evaluere det snart.
  6. Oppdatert 15. mai 2023: Vi har kjøpt produktet og venter på at det skal ankomme laboratoriet vårt.

Sjekk pris

Matte Black Zowie EC2-CW
Matte Black Zowie EC2-CW
Matte Black Zowie EC2-CW
Matte Black Zowie EC2-CW

Forskjeller mellom størrelser og varianter

Benq Zowie EC2-CW er bare tilgjengelig i en svart colorway. Denne musen er en del av en bredere serie av EC-CW-serien, som er trådløse versjoner av Benq Zowies originale EC-serie mus. Det er tre varianter av forskjellige størrelser tilgjengelig for denne musen.

Navn Størrelse
EC3-CW Liten
EC2-CW Medium
EC1-CW Stor

Vi kjøpte og testet den mellomstore EC2-CW, men vi forventer at resultatene av testene våre stort sett gjelder for alle tre størrelsesvarianter. Du kan se etiketten til enheten vi kjøpte og testet her.

Sammenlignet med andre mus

Benq Zowie EC2-CW er den mellomstore varianten i EC-CW-serien, og sammen med sine små og store varianter er de de første trådløse musene Benq Zowie har gitt ut. Denne musen er annonsert for esports -spillere. I motsetning til mange spillmus, har de ikke tilpasningsprogramvare som vanligvis ikke er tillatt for turneringsspill – i stedet kan du endre innstillinger på selve musen. Denne musen inkluderer også det Benq Zowie kaller en forbedret mottaker, som de hevder gir bedre trådløs stabilitet, spesielt i miljøer med mye trådløs signalinterferens, som LAN -hendelser eller konkurranser. Sammenlignet med andre flaggskip -spillmus på dette prispunktet, som Razer Deathadder v3 Pro eller Logitech G Pro X Superlight, presser Benq Zowie ikke de samme teknologiske grensene som det er betydelig tyngre og ikke klarer seg så bra.

For flere anbefalinger, se valgene våre for den beste musen, den beste spillmusen og den beste trådløse spillmusen.

Logitech G Pro x Superlight

Benq EC2-CW og Logitech G Pro X Superlight er trådløse spillmus. Benq har en høyrehendt form og har ikke tilpasningsprogramvare. Du kan imidlertid endre sensorinnstillinger på selve musen. På den annen side har Logitech en symmetrisk form og har programvare for tilpasning. Det er også betydelig lettere og presterer bedre generelt. I tillegg har den føtter av høyere kvalitet og føles litt sterkere.

Razer Deathadder V3 Pro

Razer Deathadder V3 Pro og Benq Zowie EC3-C er trådløse spillmus med lignende høyrehendte former. Razer er betydelig lettere og presterer noe bedre. Den har også føtter av høyere kvalitet og har programvare for justering av innstillinger. På den annen side har Benq ikke programvare, men lar deg tilpasse innstillinger direkte på selve musen.

Benq Zowie EC3-C og Benq Zowie EC2-CW er relaterte spillmus i den bredere Benq Zowie EC-oppstillingen. Begge musene har samme grunnleggende form, men har varianter av forskjellige størrelser. EC3-C er en kablet modell og en variant i stor størrelse i serien. På den annen side er EC2-CW en trådløs modell og en mellomstor variant.

Benq Zowie EC2-CW og Pwnage Stormbreaker er trådløse spillmus med veldig like former. Benq har en solid plastkropp. På den annen side har pwnage en magnesiumlegeringskropp med vektbesparende utskjæringer. Det er betydelig lettere og har bedre samlet spillytelse. Den støtter også en høyere trådløs pollinghastighet på 2000Hz og har en uvanlig funksjon som lar deg justere sensorposisjonen.

Asus Rog Harpe Ace Aim Lab Edition

Asus Rog Harpe Ace Aim Lab Edition og Benq Zowie EC2-C er trådløse spillmus. Asus har en symmetrisk form, er betydelig lettere og presterer bedre generelt. Den har også føtter av høyere kvalitet, støtter Bluetooth og har programvare for å justere innstillinger. På den annen side har Benq en høyrehendt form. Den har ikke tilpasningsprogramvare, men lar deg justere innstillinger direkte på selve musen.

Varmepose - Håndvarmer

Nå kommer Zowie av Benq endelig med trådløse alternativer til deres utrolig populære EC -mus. Zowie EC2-CW trådløs mus for esports er designet for å levere pålitelig trådløs ytelse på de høyeste nivåene av esports. Musen er bygget med en optimalisert mottaker og forbedret antenne installert på frontspissen, noe som garanterer fullstendig stabilitet mens han tilbyr et signal uten interferens. Den ergonomiske designen gir brukerne optimal komfort, med redusert vekt og et 24-trinns rullehjul som hjelper deg å bevege deg raskt og presist under lange spilløkter.

Sammen med sin 3370 -sensor tilbyr denne musen utmerkede sporingsfunksjoner i alle bevegelsesmiljøer – og sikrer at spillere ikke går glipp av noe. Med din ikoniske asymmetriske konstruksjon, har den en justerbar krumning på venstre side for å sikre enkel tommelplass. For å toppe det hele, kreves det ingen sjåfør da plug-and-play-funksjonen lar spillerne begynne å spille med en gang når de er koblet til.

Gjør deg klar for neste generasjon Zowie Gaming Mus med Zowie EC2-CW trådløs mus. Med denne musen kan du starte eller fortsette din dominans uten å måtte forstyrres av flokken som følger med en kabel. Sett deg gratis med Zowies trådløse Mus i dag!

Rapporter feil i produkttekst

Vårt artikkelnummer: 23333
Manuf. Artikkelnummer: 9H.N49be.A2E

Produkter i bunt

Zowie av Benq – Produsenten som streber etter perfeksjon – Selskapet ble grunnlagt i 2008 og har fra begynnelsen blitt dedikert til å produsere spillutstyr med best mulig ytelse på elitenivå. Alle produktene deres er produsert med e-sports legender som Emil “Heaton” Christensen, Abdisamad “Spawn” Mohamed og Filip “Neo” Kubski.

Alle Zowie av Benqs produkter er designet med agendaen som de skal kunne utføre øverst. Nesten alle musene deres kommer i forskjellige størrelser for å passe til alle typer spillere. Alle monitorene deres, som også brukes under e-sports-turneringer over hele verden, kommer med funksjonene og maskinvaren som trengs for å prestere på det aller høyeste nivået.

Spesifikasjoner

Forbindelse

Forbindelse 2.4GHz, USB
Trådløst Ja

Egenskaper

Sensormodell Pixart 3370
Sensor Optisk
Dpi 3200 dpi
Antall knapper 5
Ambidextrous Nei
Rullehjul Ja
Farge Svart
Pollingshastighet 1000 Hz

Størrelse og vekt

Bredde 65 mm
Dybde 123 mm
Høyde 42 mm
Vekt 77 g

Garanti

Garanti 2 års garanti

Anmeldelser

Skrive en omtale

Bare påloggede brukere som har kjøpt dette produktet, kan legge igjen en gjennomgang.

Alle anmeldelser

Ventet en stund på dette er jeg sikker på at det vil være god kvalitet med tanke på hvordan den kablede føles.

Teksten i denne gjennomgangen er oversatt med Google Translate
Klikk her for å se den oversatte teksten, klikk her for å se originalteksten
Var denne gjennomgangen informativ?
0 mener denne anmeldelsen var informativ
Du må være logget inn for å stemme.

Endelig en mus med ekte kvalitet og litt vekt! Knappene føles helt perfekte, veldig enkle å spam, har perfekt avstand mellom før reisen og post-reisen. Rullehjulet er veldig unikt fra alt annet jeg har prøvd, det er veldig taktil og jeg personlig elsker det. Formen er den beste jeg noensinne har prøvd, ingenting sammenligner med dette. Jeg har mellomstore hender, 17.5 cm, og bruker stort sett den avslappede klo -grepsstilen. Belegg er veldig fint og gripende, føles veldig premium. Den forbedrede mottakeren med ladedokk som følger med er også flott.

Endelig en mus med Skikkelig Kvalite og Litt Vekt På Seg! Knappene Følles Helt Perfekt, Veldig Lett Å Spamme, Har Perfekt avstand Mellom Pre-Travel OG Post-Travel. Rullehjulet er Velfig Unik Fra Alt Annet Jeg Har Prøvd, den er Veldig Tactile OG JEG PERSONLIG DIGGER DET. Formen er det beste jeg noensinne har prøvd, ingenting Kan Sammenlignes med Denne. Jeg Har Mellomstore Hender 17,5 cm OG Bruker Mest avslappet Claw Grip Style. Belegg er Velfig Deilig OG Grippy, Følles Veldig Premium. Forbedret mottaker Med Charging Dock Som Følger Med er OGSÅ KJEMPEFLOTT.

Var denne gjennomgangen informativ?
2 tror denne anmeldelsen var informativ
Du må være logget inn for å stemme.

Hvordan Zowie har brukt så mange år på å komme med dette produktet er veldig skuffende. Har hatt mange Zowie -mus og har sverget av EC2 i mange år. Fordeler: – Form – Ingen programvare nødvendig – Høyeste rekkevidde i en dongle – God batterilevetid – LED -indikasjon Batteri – Lading Dock – belegg med godt grep. Ulemper: – Fingeravtrykk – QC -problemer, føler ikke at kvaliteten er der som god gammel Zowie. Mye pretravel på Mouse2, og føles som om den har dobbel tilbakemelding. En når bryteren utløser, og en annen når knappen bunner ut i museskallet. Mus1 er helt greit. – Et rullehjul som kommer på nervene dine, slik at du ikke får en rullefeil, veldig hard og taktil. Gir en forferdelig støy. – Mousepadens design og grove design på undersiden fungerer dårlig for Xsoft Mousepads. – Veldig tungt sammenlignet med konkurrerende produkter

Hvordan Zowie Har Brukt sjang fra år du Å Komme Med Dette Produktet er Velfig Skuffende. Har Hatt Mangel Zowie Muser og Har Sverget til EC2 I Mange År. Fordeler: – Form – Trenger Ingen -programvare – Høyeste Rekkevidde I en Dongle – God Batteritid – LED INDIKSJON Batteri – Ladedock – Coating Med Godt grep. Ulemper: – Fingeravtrykk – QC Issues, FØLER IKKE HELT KVALITENEN ER DER SOM GODE GAMLE ZOWIE. mye pretravel gir mus2, OG FØLER SOM DEN HAR DOBBEL Feedback. En Når Switch Trigger, OG en til Når Knappen Bunner I Museskallet. Mus1 er helt fin. – Et Scrollhjul som Går Deg På nerven for Å Ikke Få Scrullbug På, Veldig Hardt og Tactilt. BRÅKER NOE FÆLT. – Mousepads utforming OG RU Design lager Undersiden Fuggerer Dårlig for Xsoft Musmatter. – Feldig Tung Iforhold til Konkurrende Produkter